آشنایی با جواد فخری

بیزینس کوچ و متخصص بازاریابی و فروش

من به عنوان یک بیزینس کوچ، رسالت خود را کمک به رشد و توسعه افراد و سازمان‌ها قرار داده‌ام.با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه بازاریابی و فروش، به ویژه در شرکت‌های تولیدی و بازرگانی بعنوان مشاور، مدیر فروش و مدیر بازرگانی.

تجربه‌های عملی من در زمینه بازاریابی و فروش، به من این امکان را می‌دهد که با استفاده از بوم مدل کسب و کار، به عارضه‌یابی و شناسایی چالش‌های سازمان‌ها بپردازم و در ادامه، راهکارهای عملی برای رشد و توسعه آن‌ها ارائه دهم. من به تحلیل دقیق بازار و شناسایی فرصت‌های جدید اعتقاد دارم و با استفاده از استراتژی‌های نوآورانه، به سازمان‌ها کمک می‌کنم تا در دنیای رقابتی امروز پیشتاز باشند.

در دوره‌های آموزشی من، بر مهارت‌های عملی و کاربردی تأکید می‌شود. من به این باورم که آموزش‌های عملی و کاربردی می‌تواند به افراد و تیم‌ها کمک کند تا مهارت‌های لازم را برای موفقیت در دنیای رقابتی امروز کسب کنند. به همین دلیل، دوره‌های آموزشی خود را بر مبنای تجربیات واقعی و نیازهای بازار طراحی می‌کنم.

علاوه بر این، من به ایجاد روابط مؤثر و پایدار با مشتریان و تیم‌های کاری اعتقاد دارم. من به عنوان یک مربی، به شما کمک می‌کنم تا نقاط قوت خود را شناسایی کنید و به حداکثر پتانسیل خود برسید.

اگر به دنبال راهکارهایی برای بهبود عملکرد سازمان خود هستید یا می‌خواهید در زمینه بازاریابی و فروش به سطح بالاتری برسید، من در کنار شما هستم تا با هم به اهداف‌تان دست یابیم. با من تماس بگیرید و گام‌های نخستین را به سوی موفقیت بردارید.

معرفی اساتید

آنهایی که در مسیر موفقیت به من آموختند ...

علی احمدی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

الهه شیرزاد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

الناز خانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

سحر رسولیان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

فرزانه زارعی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ.

شبکه‌های اجتماعی

دنبال کننده های من فقط به سایت خلاصه نمی‌شوند ...

من در شبکه‌های اجتماعی فعال هستم و همیشه خوشحالم که می‌توانم از این طریق با شما در ارتباط باشم. در صفحه‌های خودم محتوایی را به اشتراک می‌گذارم که می‌تواند به شما در مسیر رشد فردی، ایجاد انگیزه و دستیابی به اهداف زندگی‌تان کمک کند. از نکات کاربردی در زمینه بیزینس کوچینگ و توسعه کسب و کار گرفته تا ویدیوها و پادکست‌های آموزشی، همگی در راستای این هدف طراحی شده‌اند که شما را در مسیر موفقیت همراهی کنند.

اگر به دنبال محتوایی الهام‌بخش، کاربردی و پر از انرژی مثبت هستید، خوشحال می‌شوم که به من در شبکه‌های اجتماعی بپیوندید و سفری جدید را در کنار هم آغاز کنیم. همچنین همیشه آماده‌ام به سوالات شما پاسخ دهم و از تجربیات ارزشمندتان یاد بگیرم.

من را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کاربر فعال
0

نظرات کاربران

دنبال کننده های من فقط به سایت خلاصه نمی‌شوند ...

الناز حق جو
2/5
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
شبنم رضاپور
5/5
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
سارا ایمنی
3/5
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
علی میرحسینی
4/5
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

مقالات پیشنهادی من

مقالات پیشنهادی برای مطالعه توسط محمد محمدی ...

مقدمه درآمدزایی در گذشته یعنی فروختن یک محصول یا ارائه یک خدمت. اما در سال ۲۰۲۵، مشتری‌ها ...
مقدمه فروش پایدار فقط با “اعتماد پایدار” ساخته می‌شه — و اعتماد از دل رابطه به وجود میاد. ...
مقدمه کانال‌های ارتباطی یعنی «پل» بین ارزش پیشنهادی تو و مشتری. اگر این پل شکسته یا ناپاید...
مقدمه آیا واقعاً می‌دانی چرا یک مشتری باید از بین صدها انتخاب، تو را انتخاب کند؟ اگر جواب ...
مقدمه در دنیای امروز، مشتری دیگر یک برچسب آماری نیست. او یک انسان با اولویت‌های متغیر، احس...
در دنیای فروش، گاهی موفقیت نه به خاطر کارهای درست، بلکه به خاطر پرهیز از اشتباهات است. سال...